4/24/2010

kaspersky rescue cd kullanımı

kaspersky rescue cd  kullanımı
kaspersky rescue disk  kullanımı resimli anlatım
 kaspersky rescue disk  kullanımı videolu anlatım
kaspersky rescue cd programının iso dosyasını buradan indirin inen dosya rar dosyasıymış gibi gösterir.sakın ola rar dan dosyaları çıkarmayın
nerodan disk kopyala ve yedekle kısmından Kalıbı diske yazdır seçeneğinden indirdiğiniz iso dosyasını seçin ve cd ye yazdırın.
Biostan açılışı cd olarak ayarlayın...
Bunun için bilgisayarınıza
reset atın( yeniden başlasın)
Bilgisayar açılırken delete tuşuna basınız.

delete tuşu işe yaramazsa F2 tuşunua basınız
Karşınıza Bios ekranı çıkacaktır.
Burada yön tuşlarıyla ikinci seçeneği Advanced BIOS Features Setup seçip enter tuşuna basınız

First Boot Device seçeneğine gelin ve klavyenin sağ tarafında bulunan  + artı ve - eksi tuşlarıyla CDROM
seçeneğini seçin daha sonra F10 tuşuna basınız.F10 yaptığınız işlemleri kaydeder.Çıkan ekrana yes ( Y )  seçeneğini seçin bilgisayar reset atar ve cd üzerinden açılır.


cd ile açılış olunca ilk çıkan ekranda entere basın
entere bastıktan sonraki ekran da program kayıt ekranı gelecektir onda bişey yapmayın
yukarıdaki ekran da dil seçimini yapıyoruz.Eğer Hiç Bir tuşa Basmasanız Kendisi İngilizce olarak Başlatacaktır..

 start scan butonunu tıklayın tarama başlayacaktır.tarama esnasın da bulduklarını size farklı bir pencere de gösterecektir.ordan direkt silebilirsiniz.yada tarama bittikten sonra reports butonuna tıklayın ve hepsini seçip silin...
resimde delete report ve exit yazan yerleri resim net olmadığından ben yazmıştım..
Bir hatam varsa lütfen uyarınız..teşekkürler.


kaspersky rescue disk  kullanımı resimli anlatım
 kaspersky rescue disk  kullanımı videolu anlatım


1 yorum:

Adsız dedi ki...

nero yok bende :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...